BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 16, 2010

gemuk kurus gemuk

aku GEMUK???hhhuhu...gemuk ke aku skrg ni???ish2...isu sensitif tul ar..em tp mmg xtahan lg dh...rse rendah diri ble nk berdpn ngan org....nk pakai bju sesuka hati pn xle gak...kne la ukur baju dbdn sendiri...x ke tragis namenyer 2....DIET??? xyah ckp ar...slalunyer kejap jer aku dpt bertahan pn...nape ek??sbb bg aku suma mknan nmpk sedap:) mak aku slalu ar brainwash aku suh aku turunkn berat ckit.adik aku??2 lagi ar menyakitkn hati,kalo x dgr 1 ari die x ejek aku gemuk mmg x sah ar.KEJAM2.....so kadang2 dtgla kesedaran kt diri ni yg aku perlu kurus....kurus mcm aku form 5 dlu...ish2 sronoknyer time 2...tp mcm mne ek??em x mkn nasi n x mkn mlm...2 suma aku dh wat..tp.......maintain tanpa sebarang perubahan..jeles tgk kwn2 lain yg le mkn byk2 tp dorg still kurus??tp aku plk??kalo nk try jd ahli sumo silala mkn byk2.....

kadang2 nk p beli baju mmg susah...xle main beli jer...membazir lak kalo aku x pakai...bju2 skrg ni plk sumanya byk fit...xle ke dorg wat size besar ckit...sentap:)..aku siap kne banned jd org kuat mkn...rse cam org nmpk aku ni mcm jin lapar la plk..ohhh TIDAK!!!..mangsa ejekan pn iye jgk...aku dh lali dgn perkataan hypo,gemuk,montel,tembam,bulat n yg sewaktu dgnnyer...tebal gak telinga aku menangkis suma 2 mcm setebal kete kebal ar gak.....mungkin sbb malas nk pikir dh:) yg penting hidup aku happy n aku x susahkn org lain....tp mmg impian aku 1....back 2 be normal....KURUS dlm erti kata lain.....KURUS nnt kn kedtgan ku...insyallah:) doakn ye

No comments:

Post a Comment