BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 13, 2010

ragam di KTM

sebut pasal KTM ni mmg seriau aku dgr....ish bkn ape,KTM ni mmg slalu ramai org....adush..aku lak slalunyer naik koc wanita...khas tuk wanita je sepanjang masa:) aku kne naik lbh kurang 20 stesen kalo dri seremban.. mmg jadi ikan sardin ar dlm 2.RSENYER SARDIN LG LAWA..tp advantage nyer naik koc wanita ni nk terlanggar @ melanggar,dihimpit @ menghimpit, dipeluk @ memeluk x jadi hal ar coz suma dlm 2 girl...tp kadang2 2 ade gak org lelaki yg x paham bahasa naik gak. kalo nasib x bpe baik kaum adam ni dpt maki free ar dri girl2 lain....ish paling xtahan kalo naik KTM, setiap kali berenti kt stesen mest org berebut2 nk naik.org lain nk kuar pn susah..slagi le sumbat dorg nk sumbat ar..le berenti pernafasan aku jap..ble dh masing2 berebut2 nk menyumbatkan diri mula ar ade suara yg tengking2 x puas hati...bru aku tau girl kt Malaysia ni garang2 rupenyer..mula ar masing2 tunjuk kehebatan..ye ar suma perempuan dlm 2,so xde ar jatuh saham sgt kalo menjerit2.aku malas nk campur...janji aku sampai kt destinasi aku...tp mmg pasni cam aku kne pikir 100 kali kalo nk naik lg...kne kuat dri segi mental dn fizikal...kalo terpaksa gak kasi redah je ar ......sekiann

No comments:

Post a Comment