BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 14, 2011

tamat sudah......praktikal...

aku bru menamatkan lathn praktikal aku kt kwsp gombak..since lebih kurang 5 bulan lebih aku berkhidmat...ia memberikan aku byk kenangan manis...yg buruk so far xde :) hehhehe...sekejap sgt mse berlalu....ingat lg,mse mule2 msuk dlu mmg nervous coz aku sowg jer...++ aku ni pemalu orgnyer n x byk ckp....so aku kene dok kt kaunter info, aku mmg agak huru hara ckit...tp papepn aku cube wat yg terbaik

second day baru dpt jumpe ketua cawangan aku....nila bos yg paling baik pernh aku jumpe....org lain pn ckp mcm 2 jgk....sgt membantu aku dlm memenuhi ilmu di dada dn sentiasa berikn advice yg membina....n x suke marah2...start dri sni aku dh tanam azam...if 1 ari nnt aku jd org atasan...aku nk jd mcm bos aku ni...cool n calm....so pekerja akn lbh b'motivasi...cewahhhh

lebih kurang sebulan aku praktikal ade dak praktikal lain bru msuk.perempuan ye..umur bwh 2 thun dri aku...tp ktorg le ngam ar...sharing a lot of things..suke or duka..aku pn x rse aku mcm kakak pn...(p/s- aku x matang sgt) ..hehheh...apepn dgn die menambahkn keceriaan aku untk terus bekerja....hahah...die sgt baik + caring.....cyg ikin:)



suma pekerja terutamanya kakak2 kt sni pn baik2....x terbalas suma budi mereka.....sentiasa merindui mereka....

so papepn kenangan bersama mereka xkn aku lupekan sampai bila2...insyallah....terima kasih KWSP gombak...



No comments:

Post a Comment